Pasqua

• April 2020

Download & View Pasqua as PDF for free.

• Words: 808
LES NOSTRES VACANCES DE PASQUA

Carla i Laura Les vacances de Pasqua Les nostres vacances de Pasqua han estat molt divertides Hem anat d'excursió, hem anat a granges, A ca'ls nostres padrins I hem jugat molt, I hem anat a ca els nostres cosins i també hem estudiat molt I ara tornam a l’escola a estudiar molt

Carlos REDACCIO VACANCES PASQUA Es 19 d'abril vaig anar a fontenelles al parc a juguar amb els meus cosins. Després vaig anar a casa dels meus cosins,a Espilaritx. Quan vaig aribar a casa dels meus cosins vaig sopar. Després em vaig anar a dormir.Quan ens varem aixecar el meu cosí i jo varem veure la tele amb la meva cosina. Després vàrem veure els hamsters que tenien els meus cosins...

Marc i Enric

N'Enric ha anat a la Colònia de Sant Jordi a passar la meitat de les vacances de pasqua també ha anat al ram i ha pujat al “raton salvaje” i a “la rana”. Jo he anat al Castell de Bellver amb la meva cosina. També he he anat a celebrar el meu aniversari amb tota la meva familia. El dia del meu aniversari vaig anar a l'aquarium jo, la meva cosina, mon pare, ma mare i la meva germana. .Me varen regalar una canya de pescar, una moto de lego i unes converse.

Laura i Xisca Vacances de Pasqua Xisca:he fet panades robiols he anat a ses prossessons i he menjat, moltes panadas i robiols i per fer robiols i panadas mos hem hagut d' aixecar molt prest a les 8 h. Hi he anat a sa piscina de SA POBLA . Laura:He anat a un hotel de quatre estrelles amb el meu germà i els meus pares. A l´hotel hi havia un parc,un bar, una pista de tennis,bàsquet,futbol i de handboll,i també hi havia una piscina ,un yakutsi i una sauna i cada nit un espectacle.

Maria del Mar REDACCIÓ VACANCES DE PASQUA

Aquestes vacances he anat a la processó del divendres amb uns amics, no la vaig poder veure tota perquè va acabar molt tard però em varen donar molts de confits i moltes llepolies encara no me'ls he menjat .Un altre dia vaig anar a sopar a casa d'uns amics que tenen un moix molt bonic.El dia seguent vaig anar a casa d'uns amics i vàrem fer panades , crespells i robiols i va estar boníssim! I vàrem jugar a molts de jocs com per exemple a uno , a la wii , a la play station 2 , parxis , oca , asalta caja , fin de mes , singstar , dominó … El primer dia de les vacances vaig anar a ca els meus padrins a estudiar el tema de medi i també vaig veure Disney channel i varem fer panades , crespells i robiols . El darrer dia de vacances vaig anar a casa de una amiga I em varen ensenyar a fer escubidu ,varem escoltar música de high eschool musical mentres jugaven a pepes. Un altre dia de les vacances vàrem anar al PIN i vàrem muntar a manar cotxes a les botadores...Els altres dies vaig anar de compres amb la meva mare a comprar-me vestits per anar a les comunions de les meves amigues .Ahir Vaig veure el partit den Rafa Nadal i va guanyar en Rafa Nadal.

Matias REDACCIÓ DE LES VACANCES DE PASQUA Aquestes vacacions de pascua e fet: - Dia 9 de abril de l’any 2009: Vaig anar a la processó de dijous sant i vaig veure a na Laura Cardona i en Miquel Ferra. Després que passaren totes les cofradies de la procesó , jo també vaig fer el camí de la processó. - Dia 10 de abril de l’any 2009: Vaig fer un sopar familiar amb tota la família i després vaig anar a la fira del ram amb els meus tiets i cosins. - Dia 11 de abril de l’any 2009: Vaig anar a comprar al mercat i vaig anar a menjar a un restaurant. - Dia 12 de abril de l’any 2009: Vaig fer els deures i vaig jugar a la playstation i a l’ordinador. - Dia 13 de abril de l’any 2009: Vaig anar a fer un dinar a casa de la meva àvia - Dia 14 de abril de l’any 2009: Vaig al barber a que me tallin els cabells. - Dia 15 de abril de l’any 2009: Vaig anar de passeig amb la meva àvia i vaig anar amb autobús. - Dia 16 de abril de l’any 2009: Vaig anar a jugar a futbol. -Dia 17 de abril de l’any 2009: Vaig anar a classes de guitarra. -Dia 18 de abril de l’any 2009: Vaig anar al mercat a comprar i vaig veure el partit del mallorca. -Dia 19 de abril de l’any 2009: Vaig veure el partit del Almeria.